Hotel Okura Amsterdam opereert op het hoogste niveau van luxe. Daar passen ook hoge verwachtingen bij. Die willen we niet alleen waarmaken, maar vooral overtreffen. Onze gasten verdienen al onze aandacht en service.
Om operational excellence te bereiken doen we alles doordacht en zo goed mogelijk. Het bouwen aan kwaliteit en het waarborgen van continuïteit heeft aanhoudende focus. De Japanse Kaizen filosofie zet aan tot continu verbeteren. Als je continu wil verbeteren ben je nooit klaar. En gelukkig maar, want daar is het hospitality vak veel te mooi voor.
Wij hebben aandacht voor elk detail. Alles moet kloppen om een ongeëvenaarde totaalbeleving te bieden. Onze toewijding strekt zich uit tot zowel zichtbare als minder opvallende aspecten. Minder zichtbaar, maar daardoor niet minder belangrijk is onze aandacht voor duurzaamheid.
Sinds tien jaar zijn we gecertificeerd door Green Globe, wat onder meer jaarlijkse verbeteringen vereist. Recent heeft The Leading Hotels of the World ons benoemd tot Sustainability Leader. Deze onderscheiding bevestigt onze missie om het milieu te behouden, onze gemeenschappen te ondersteunen en het cultureel erfgoed te eren. We zijn er trots op actief bij te dragen aan een duurzame en verantwoordelijke toekomst.
Meer zichtbaar, is de recente lancering van LWH app. Deze app is ontworpen om gasten te inspireren en gedurende hun hele verblijf te ondersteunen met handige functies. Met deze mobiele app brengen we luxe service naar een nieuw niveau.
Dit zijn slechts twee recente voorbeelden die onze toewijding laten zien om de beste beleving te bieden. Laat u onderdompelen in luxe en comfort. We verwelkomen u graag.
+31 (0)20 678 7111
info@okura.nl
Ferdinand Bolstraat 333
1072 LH, Amsterdam
The Netherlands
+31 (0)20 678 7111
info@okura.nl
Ferdinand Bolstraat 333
1072 LH, Amsterdam
The Netherlands
All Rights Reserved | Hotel Okura Amsterdam
All Rights Reserved | Hotel Okura Amsterdam
Powered by